Då ska vi se

Jaha då har man fått hjälp att fixa en blogg. Får se hur länge som man kan hålla sig uppdaterad..
Men det är ju rätt kul att sitta å skriva med så kanske att man lyckas denna gång haha.

Sitter just nu hos syrran och skriver efter att ha lämnat pojken på dagis. 
Så då går man hit sen å får sig en eller flera koppar kaffe.  
Så man klarar sig genom dagen haha.

Senare idag så ska jag med en av mina bästa kompisar upp till deras hus å hjälpa till lite där å kika på hur deras nya inköp ser ut, ska bli så kul.
Å sen så kommer min sambo och son upp å hämtar mig där.

Vad som händer ikväll återstår att se.
SKriver mer om det sen


tata for now

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag gillar din design.. Vem har gjort den? hahahahaha

2008-04-09 @ 15:11:08
URL: http://bellan85.blogg.se
Postat av: Pinglan

Kikar givetvis in och säger HEJ SVEJS!!! :-)

2008-04-09 @ 19:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0