En ny dag.

Jaha då ska vi se vad som hänt denna dag då...
Ja först jobbade jag ju 7-16 å under min arbetstid så ramlade jag 3 ggr å sista gången gick det riktigt illa.. Sitter här nu med ett svullet och ömt knä. Sen så hämtade vi Lucas på dagis och åkte å kikade på nya Coop. Riktigt stort å fint var det där. Så åkte vi hem och tog febern på lilleman och det var inte mkt men får ändå vara hemma imorrn eftersom jag ska vara hemma med .
Sen så badade Lucas å Bina kom ner en sväng så jag hängde på till Birsta en sväng till. Var in på Bauhaus å snacka om STORT varuhus!!! Å massor med saker man bara ville ha!!!
När jag kom hem igen så skulle Lucas ha "lollo" så pappa A gick och fixade det å sen var det natten för Lucas. Han somnade typ 20,30 så det var ju bra tid.
Men jag skriver mer sen om vad som hänt
Bye bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0