Livet leker

Jaha vad har då hänt denna dag då?
Ja syrran med barn å hund kom hit å hälsade på idag, mycket trevligt. drack kaffe å surrade.
Sen kom Lucas tut-tut Bina förbi å då dracks det ännu mer kaffe haha. Stackaren hade ingen bil så hon hade sig knappt hem men det löste sig till slut.
Ser ut att bli en vecka helt utan jobb. De ringde idag men jag känner mig inte alls så fräsch för att jobba. Därför står jag över tills på måndag å då ska jag jobba kvällen så det ska nog gå bra det.

Var iväg en sväng å handlade lite medan man hade barnvakt till Lucas med så vi fick hem det vi behöver för att kunna käka å så ett par dagar. Så nu e skåpen fyllda igen med diverse grejjer.

Lucas han vägrar sova så han fick bada en sväng för det var det enda han tjatade om i sängen. Han har nog badat klart snart å då blir det ett nytt försök att lägga fisen min.
Men nu ska jag ta hand om honom så skriver jag kanske mer sedan.

Over and out for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0