Måndag

Jaha försökte ju blogga igår men det funkade ju lixom inte. Var ju nå fel på den. Men nu funkar den som den ska.

Igår satte vi då upp hyllorna och vitrinskåpet i vardagsrummet. Sen idag så kom min syster å min kompis hit å hjälpte mig fixa till det sista här så det ser normalt ut här haha.

Tack så jättemycket för all hjälp syrran å Bina!! Jättesnällt å hjälpa till, är evigt tacksam.

Sen idag var jag hemma å pulade på lite efter de gått med så jag e rätt nöjd nu iaf. Men inte riktigt. Ska nog fortsätta imorrn jag med resten.
Ska nog till syrran en sväng med imorrn. Lutar åt det.
Gå dit å dricka morgonkaffe å surra lite.

Men jag skriver mer om vad som hänt ikväll

Out for now.

Kommentarer
Postat av: Elli

Det var så lite så, som tack kan du ju GE MEJ VÄSKAN!! hahahahaha..
Den snygga alltså

2008-04-14 @ 23:27:27
URL: http://bellan85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0