Torsdag

Ja då ska vi se om jag kan plita ner denna dags innehåll då..

Den började med att jag lämnade Lucas på dagis och sen fick jag skjuts av Bina hem så vi tog en kaffe å sen gick vi å fixade hennes plantor som hon skulle ha med sig när hon flyttade.
Efter det så åkte vi å hämtade Lucas på dagis å sen gick vi till Nettan å hälsade på. Sen hämtade pappa A oss därifrån och vi åkte å köpte lite blommor å blomjord så imorrn ska jag å Lucas plantera å göra fint här hemma.
Annars så har det inte hänt så värst mycket idag.
Vad som händer mer imorrn är väl lite osäkert men på kvällen ska vi åka till Bina i Indal å hälsa på å kika på film å käka lite gott.

 Men jag skriver mer om vad som hänt imorrn när jag vet vad som hänt.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0