Ingen tid till blogga

Näe ni här finns det inte mkt tid till att sitta å blogga just nu inte. Är mkt med 2 barn hemma och allt annat som ska göras runt om kring.
Men nu ska jag slänga in ett snabbt inlägg iaf.

Idag har vi varit på BVC å vägt å mätt Izabelle. Hon väger nu 3950 gram och är 52 lång så hon växer på sig bra.
Efter BVC så var vi till syster med barn å lekte å drack kaffe å fick lite fika. Gött det hihi.
Sen vid 15 gick vi hem och åkte på affäern med pappa A å efter det så fick vi besök av A´s farbror och faster som kom med presenter till Lucas å Izabelle. Jättefina kläder fick dom bägge två.

Efter det så har det inte alls hänt så mkt.
Imorrn ska jag försöka städa upp på Lucas rum och så. Annars har jag inte mkt inplanerat alls, får se vad dagen ger.
På kvällen ska vi till ett par bekanta å hälsa på å spela poker skulle A göra men jag lär ju umgås med tjejjerna i familjen.

Men nu ska jag hoppa i säng å sova innan Bella ska ha mat igen.

Good Night!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0