Jahaja

Ja ni idag så har det varit en riktig slödag här hemma. Både jag å barnen har varit trötta tycker jag.
Eller ja Izabelle sover ju rätt mkt överlag men jag å Lucas har varit trötta iaf.
Dagen började kl 6:30 med att Izabelle skulle ha mat å sen kom Lucas å ville gosa å titta på tecknat i vår säng. Så vi gosade ner oss efter att Bella somnat om efter maten å kikade på lite tv å sen somnade Lucas om å även jag.
Sen vi 8:30 eller nåt sånt så vaknade vi igen och då var det dags att kliva upp å göra frulle till Lucas. Sen så klädde han på sig å ville titta på tv i vardagsrummet eftersom vi har Playhouse Disney där så det fick han göra.
Efter en stund vaknade Izabelle å ville ha mer mat å då fick hon på sig sina kläder med å sen var jag å Lucas ute å lekade en stund å Bella låg i vagnen å grejjade på å sovde lite.

Sen var det in å käka lunch å så kom grannen in en stund å vi tog en kaffe å surrade å spelade lite Yatzy.
Sen så var det dags för lite mer tv tyckte Lucas så vi satt oss å kikade å då var kl helt plötsligt 16 å hem kom pappa A å slängde i sig nå macka å drog iväg å jobbade igen å kom inte hem förrän vid halv nio.
Å sen var det dags för Lucas att gå å sova så det blev lollo å natti.

Å nu har tiden runnit iväg å jag ska hoppa i säng nu jag med.
Imorrrn ska vi på BVC kl 10 så man måste ju vara pigg tills dess då  å efter det så drar vi till syster å dricker kaffe å leker å surrar.

Skriver mer imorrn.
Bye Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0