204

Jepp det är mitt 204 inlägg nu haha. Jisses vad jag har bloggat =D
Natten var väl inte det roligaste som har funnits inte. Lucas vaknade igen kl 3:40 å ville komma in till oss. Å vi lade oss i sängen ä myste å han låg å slöpratade å mumlade på i jag vet inte vad. Lucas somnade vid 5:30 igen och jag somnade vid 6:30. Sen ringer svärfar vid 7 å frågade om han fick låna en 10-krona så han kunde parkera på sjukhuset. Å det är klart att han fick det. Det kopplade inte att de skulle komma på typ en gång. Så kl 7:30 så knackar det på dörren å jag e mer än lovligt död!!! Upp å öppnade å sen fixade svärfar kaffe å jag å svärmor satt å surrade.

Efter de åkt igen vid 8:20 så kröp jag ner med Lucas igen för han sov å Izabelle sov så då passade jag på å sova med eftersom natten inte varit så bra. Så vid 10 klev vi upp eller i alla fall vaknade. Lucas han tillbringar större delen av dagen i sängen ser det ut som å det får han mer än gärna göra så han piggar på sig.

Nu har han lullat iväg så jag ska se vad han vill.

TaTa For Now

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Såna nätter är inte roliga..

Hoppas vad det nu är som Lucisen har lägger sej.. ^^ Han ska ju till moster på lördag! Då måste han ju vara frisk. ;)

2008-12-18 @ 12:55:32
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0