Dagis å annat

Ja då ska vi se.
Igår var grabbarna på dagis som vanligt å sen så hände det inte så mkt igår.. Minns inte riktigt haha.

Idag så var det återigen dagis men vi vände om i dörren för det går magsjuka där å nå sånt vill vi inte ha. Så vi gick hem till syster å lekte lite å drack kaffe å surra. Sen gick vi hem och då kom mamma å Anders förbi och lämnade julklapparna till barnen. Drack lite kaffe med dom å surrade på.
Sen somnade Lucas en sväng på soffan så jag väckte honom efter ca 30 min å kände då att han var varm men trodde det var för att han sovit.
Väntade ett tag till men han var fortfarande lika varm å då tog jag febern som låg på 39,5 då. Sen så har vi bara varit typ å avvaktat hur Lucas skulle må. Vid 19-tiden då han somnade så hade han 40,1. Han vaknar vid 20-tiden och har då 40,3 och då lyckas jag å pappa A övertala honom att ta lite alvedon så vi får i honom det och mkt vatten. Sen ville han se på lite tv så vi körde igång en skiva med Lazy Town som är hans favoritprogram.
Nu är han uppe å snurrar på så jag ska gå å se vad han gör.

TaTa For Now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0