Dan före dan före dopparedan del 3

Jisses vad jag bloggar idag då!!!
Nu ska vi se vad som hänt hittills..... Som sagt så kom ju Bina ner med sina barn å Lucas å Tindra lekte en stund inne sen ville de gå ut å det fick dom mer än gärna göra.  Jag å Bina drack kaffe å surrade på vi som vanligt =)
Sen skulle dom åka hem vid ca 15-tiden men Lucas ville vara ute mer så det fick han ju vara. Så jag drog på mig jacka å skor å pappa A var inne med Izabelle medan jag å Lucas var ute. Sen gick vi in då Lucas var nöjd för den stunden å kikade på Lazytown som vanligt haha. Hmm sen så åkte pappa A iväg å hjälpte Sjöberg hämta en soffa hos Bina som han köpt å sen kom A hem å vi käkade. VÄLDIGT lättsam middag idag, Pan Pizza. Sen har A åkt iväg igen för han skulle inhandla lite julklappar å sillgrejjerna. Så jag har badat Izabelle å nu sitter Lucas i badet å sjunger å leker tihi.
Åsså har jag tvättat hela 4 maskiner tvätt idag eller om det är 5...Nee 4 maskiner.  Åsså har jag möblerat in nya byrån i sovrummet å den gamla i skrubben. Å det blev SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fint!! E Riktigt nöjd!! Så då ställde jag dit tv:n och dvd:n igen åsså lite ljus så vi kan ha mys :P

Ja det är väl typ vad som hänt hittills...

Nu ska jag ta mig en till kopp kaffe så jag får i mig ännu mer koffein haha. Får se om jag blir nå piggare.. Just nu e jag rätt trött. Ska gå å göra mat till Izabelle med..

TaTa For Now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0