Dan före dan före dopparedan!!

Ja hörrni nu är det bara 2 dagar kvar sen är det JULAFTON!!!!
Nästan allt är fixat å klart men måste försöka komma iväg idag ellerså för att köpa sillgrejjerna!! Har totalt glömt bort att det är jag som ska göra sillen!!!
Så jag måste nog iväg ikväll på affären. Hoppas Hoppas killen orkar köra annars får jag ta bussen det är inget mer med det för sillen måste läggas in senast ikväll för att ens få nån smak.

Annars så har det inte alls hänt mycket här på morgonkvisten. Lucas vaknade vid 6-tiden å ville komma in till oss å gosa så det fick han ju. Å pappa A åkte på jobbet. Han jobbar bara idag och imorrn. Sen är han julledig.
Sen så somnade vi om en sväng å sen klev jag upp vid 10-tiden och startade en tvättmaskin och gjorde kaffe och nu ligger Izabelle å äter å Lucas slöar på. Tror han e trött efter att han vaknat så tidigt.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Har lust att gå ut med barnen men inte kul att gå ut själv heller. Får se hur det blir. Kan ju få sällis med det vet man inte. Lucas vill i alla fall gå ut.

Men nu ska jag se om kaffet är klart så ska jag ta mig en kopp så man vaknar.

TaTa For Now!!

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Jaa det är underbart att det bara är 2 dagar kvar

2008-12-22 @ 13:10:28
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0