Fredag hela dagen!!

Ja då var det fredag då å här sitter man å bloggar haha.
Väntar på att killen ska komma hem de hade blivit bjudna på nåt julbord genom jobbet som han åkte på då. Sen ska vi åka iväg på affären å handla lite tänkte jag. Får se om man får tag på glitter så man kan pynta lampan i köket.Det är en sän här smideslampa med 6 armar så det ska nog bli riktigt fint. Syster har oxå gjort så å det är finfint.
Sen så vet jag inte riktigt vad som händer inte.
Men jisses vad det har kommit snö inatt men tack å lov är det sån där lätt snö så jag var precis ute å skottade så nu ser man i alla fall gången tihi.
Ska försöka å tvätta lite idag med.
Ska väl även passa på å köpa lite snarra till imorrn så man har det hemma så man slipper åka igen på affären imorrn.

Men nu ska jag snacka med syster på msn å sen vet man inte om jag bloggar lite till senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0