Måndag

Ja vad ska man skriva idag då??? Inte hänt så värst mkt de 2 sista dagarna. '

Igår var vi på familjegudstjänst i kyrkan så klart haha. Fick hämta dopprisman som Izabelle fick när hon döptes, graverad å fin. När jag öppnar kuvertet så har de stavat hennes namn med s istället för z så jag gav den till prästen å hon skulle se till att det blev rätt å sen skicka den på posten.
Sen efter det så åkte vi på affären en sväng å sen hem. Efter en stund kom syster med fam å hälsade på å det blev full rulle på grabbarna både sams å bråk som det brukar vara. Men de har så roligt tillsammans å det är ju inga våldsamma bråk. Sen så stannade de så pass länge att vi fixade middag å käkade tillsammans å sen satt vi barnvakt till Emil å Nova en sväng medan syster å R skulle iväg nånstans. Efter ett tag kom de å hämtade barnen igen och sen bar det av hemåt för dem å sängen för  våra kids.

Idag så har syster med barn varit å hälsat på å grabbarna har lekt å busat å vi har pimplat kaffe å surrat.
Annars har det inte alls hänt mkt sen syster gick. Fick ett snabbesök av Monica å hennes dotter men annars har det varit lugnt.
Lucas somnade vid 19:45 efter ett bad å Izabelle sover hon med.
Jag ska snart dra mig mot sängen jag med.
Imorrn är det dagisdag för Lucas och det blir så att vi skjutsar han till dagis med bil för vi måste in till stan sen för A´s föräldrar skulle ha hjälp med nåt.
Men på onsdag då SKA jag till syster  å slöa på haha!! Helt underbart med dagisdagarna då man går till henne å slappar.

Men jag skriver mer en annan dag.

Signing Out!!




Lucas matar Izabelle =)

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Ja våra barn är som bröder;) -tihi-

2008-12-08 @ 22:56:41
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: ElliCaramelli

Mosters små sockerbitar! ^^

2008-12-09 @ 18:53:32
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0