Oj oj då...

Nu var det längesen man skrev.
Hmm i onsdags var det dagis och så för Lucas. Sen kom svärisarna å hälsade på medan Lucas var på dagis å sen tog vi bilen å hämtade Lucas å for på affären å köpte fikabröd å drog upp till Indal å hälsade på där.
Å på torsdagen så var det dagis igen å då kunde jag gå till syrran å slöa medan Lucas var på dagis å sen när jag kom hem så gjorde vi säkert nåt men eftersom det var så många dagar sen så minns jag faktiskt inte vad det var. Jo just det ja, vi åkte till Birsta å köpte kläder som vi skulle ha till julfesten igår med Antes jobb. 
Sen igår så var det en till Birstadag eftersom jag upptäckte att jag tagit fel modell på mina jeans så då snackade jag lite med syrrran på torsdagkväll å då hängde hon och barnen på till Birsta å även min granne Mona följde med. Å där så köpte jag tröjor, byxor åt barnen och 3 pyjamasar till Lucas eftersom han börjat växa ur alla han har hemma. 
Sen tro jag inte att jag köpte nå mera. 
Igår kväll så var vi ju då på julfest med A´s jobb och det var riktigt trevligt faktiskt fast jag hade förväntat mig att det skulle va astrist som i fjol. Fast det var bättre mat i år och sen var alla trevligare tycker jag haha.  Vi var där i ca 3 timmar sen var vi less å åkte hem.
Sen idag så har svärisarna varit här hela dagen å vi har bakat å haft oss(jag å svärmor å Lucas) gjort matbröd å lussekatter.Sen bjöd jag dem på mat eftersom de var här hela dagen så idag åt vi kött, sås å potatis.

Barnen har sovit sen ca 20-tiden å jag ska nog dra mig å kika på tv en stund tro jag.

Skriver kanske mer sen.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha ha ha du har då ingen koll, tur att nån av oss har liiiite koll iaf :-)

Men nu när du vet vart vi bor så kan du väl komma hit och skotta fram bilen? Det hade uppskattats måste jag säga S

2008-12-08 @ 11:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0