Söndag

Japp då är det söndag då.
Har ju inte hänt så värst mkt i helgen inte. Fredag var vi ute å rännde som nå idioter.. Minns inte ritkigt vad vi gjorde mer än att vi var på affären tro jag haha
Lördag så var Bina med barn här å hälsade på å käkade middag. Det var riktigt trevligt.
I dag så kom syster med fam förbi å skulle ut å åka pulka med Emil så då fick Lucas följa med. Tyvärr så kunde inte jag hänga på eftersom jag skulle klippa mig. Men de var ju bara vid dagiset som ligger bredvid oss och huvudsaken Lucas hade kul å det hade han verkligen!!! Han har alltid så kul när han leker med Mille.
Sen så klippte jag mig som sagt å det kommer ett kort längre ner fast jag ska ta ett nytt senare i bättre ljus.
Annars så har det inte alls hänt mkt här idag, en riktig slappdag har det varit.. Ska väl se om man kan ta å göra nå kreativt en annan dag i stället tihi.
Men nu ska jag göra nåt annat än att blogga för jag vet inte ens vad jag ska skriva,

Bye Bye



Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Mycket nice frippa..xD

2008-12-14 @ 22:01:03
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0