Torsdag del 2

Jaha då var det kväll å lugnet har lagt sig!!
Fy fan säger jag bara.. Alla kort jag tog på barnen blev bara mongo!! Så syrran hjälpte mig klippa ihop ett å det blev skitbra!!!!!!!!!!!!!!!!TUSEN TACK SYSTER YSTER!!!!!
Så nu är de beställda å på g snart hoppas jag så man hinner skicka iväg de som ska iväg....

Annars så sover barnen sen länge nu och jag sitter här å surrar med syster å dricker kaffe haha.. Men det är min sista kopp nu innan sängen för annars kommer jag väl aldrig kunna sova.
Men nu ska jag gå å spela lite Spyro.

Kanske skriver mer sen eller inte.

Alla som är inne på min blogg kan ju tänka på att det vore trevligt med en kommentar nån gång iaf....

Bye bye

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Skriver en kommentar.. xD



Ja det är tur du har mej, vad skulle du annars göra.. -hahaha- EGO ELLI!

2008-12-11 @ 21:36:07
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0