08-07-09 del 3

Hmm vad har då hänt sen sist??
INTE MKT HAHAHAHAHAHA. Jag tog min kopp kaffe å så men inte blev jag någe piggare för det inte.
Men jag har skrivit en att-göra-lista tills imorrn iaf som jag ska sköta. Måste se till å göra något med Lucas å att det händer någe här hemma medan pappa A sliter på jobbet. Fast man får ju slöa med eftersom man e gravid haha.

Hoppas på att det är bättre väder imorrn så man kan vara ute lite med gossen min.
Han trivs ju så bra ute å det är så skönt å vara ute men när det regnar så stannar man helst inne.

Fick inget besök av vår bekanta som fått bebbe heller... Ringde men inget svar.
Så vi får väl se när vi ses.
Ska snacka lite med syster nu som snabbast innan vi hoppar i säng bägge två på varsitt håll haha

Skriver mer imorrn
Good Night And Good Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0