Då ska vi se

Jaha då har denna dag gått alldeles för fort idag då.
Vi har varit å hälsat på syster med barn idag så de fick leka av sig våra vilddjur haha.
Sen efter det så åkte vi hem å käkade å sen så gick vi en prommis i området å kollade å sen ner till ett par vänner på Ekebov. å efter det så åkte vi till syster med fam en sväng till å hälsade på å drack kaffe å pappa A surrade med pappa R haha.

Imorrn så ska vi till bm å kika upp bebben å höra hur mina prover var å så. Är ju lite nyfis på vad som setts å sagts.
Sammandragningar har det börjar komma mer av nu iaf så det är ju positivt.
Sen så hoppas jag att det sätter igång rejält snart för nu är jag less på att vänta på den lill*...

Men nu ska jag snacka med syster å sen blir det sängen e sååååå trött nu.

Good Night And Good Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0