Dagen som varit!

Hmmm vad har vi då gjort idag??
Hahahaha typ inget hela dagen. Så skönt det är å bara vara!!
Klev upp gav Lucas frulle å käkade förstås själv med. Sen så ringde syster efter ett tag å kollade vad vi skulle göra idag å vi bestämde att hon å go´barna skulle komma förbi..  Så det gjorde dom. Vi satt å drack kaffe å surrade å barnen lekte å stojjade på som de brukar. Nova hon gjorde lika mycket väsen av sig som vanligt, typ inget alls förrutom matropet hehe.

Sen kom A hem å R kom å hämtade syster med barn. Efter det så käkade vi middag å drog iväg upp till Indal å hälsade på Bina med fam. Kikade på Beck innan vi åkte hem å väl hemma så gick luften ur en tro jag..
Nattade Lucas som somnade på en ggr som alltid nu för tiden. Så skönt att han bara somnar utan bråk å gnäll. Fast visst har han vissa kvällar han bara vägrar med.

Så nu sitter man här å snackar med syster på msn å ska snart krypa ner tor jag för jag e rätt slutkörd i kroppen nu jag. Sov som en kratta natten som var, max 4 timmar sov jag.

Men skriver mer imorrn eller så.

Good Night Suckers!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0