Härligt!!

Så där ja. Nu har halva dagen gått redan, Lucas bestämde sig för att ta en rejäl sovis imorse så vi är ordentligt utvilade bägge två, skönt för en gångs skull.
Tog en riktigt kall dusch igår innan jag lade mig och det funkade fram till kl 4:30 å sen vaknade jag till och från, men det är som vanligt nu för tiden det.
Sen så har syster med barn anlänt hit för ett tag sen så nu har man dragit poolen till bakis å fyller den just nu med vatten och barnen ska bada.

Så nu ska jag fylla på min kaffekopp och sen så ska jag sätta mig där ute jag med.

Skriver mer senare.
Tata For Now

Kommentarer
Postat av: Elvin

Fin blogg. :)

2008-07-03 @ 12:51:39
URL: http://verte.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ursöt bild av honom som profilbild!!:)



Kolla in tävlingarna som just nu pågår i min blogg!

Hoppas du får en toppenbra dag!

2008-07-03 @ 12:54:14
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0