Herregudars!!

Idag så var jag och Lucas in till stan för att träffa bm som sagt. Där var det bara fina fisken å det känns så skönt att det är bra med bebben å mig denna ggr. Lucas tycker det är såå roligt att lyssna på bebis hjärtljud så.

Sen efter vi varit där så åkte vi bussen hem till syster å hälsade på, där fick vi mackor, kaffe, saft, glass å sen hade jag sån tur att jag fick sova en stund. Min underbaraste goaste syster tog hand om Lucas åt mig så jag fick en power-nap. Tror jag somnade lite väl hårt bara för när jag vaknade så hade jag skallebank å den sitter kvar än hahaha.

Efter jobbet kom pappa A å hämtade mig å Lucas å vi for hem så han fick byta kläder å duscha av sig å sen drog vi in till stan en sväng å kikade på gatufesten.
Men inte var det nå å se inte, varmt äckligt å massor med folk. Näe fy fasen jag bojkottar den jag!!!
Sen så åkte vi hem å Lucas bollade lite ute med mamma S å nu så ligger han å sussar som en liten prins!!

Nu så ska jag sätta mig å kika på tv4fakta om bebisar.

Skriver mer senare
Tata For Now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0