Jaha ja

TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!!!!
Det är ett ord som beskriver hur jag mår just nu väldigt bra!! Är så trött så jag kan dööö.

Har varit vaken till och från sen kl 5:00, sen så harjag ju inte sovit värst bra inatt heller så.

Lucas vaknade kl 5:40 då pappa A skulle åka till jobbet så då gjorde jag välling å så fick han krypa ner hos mig. Där åt han sin välling å somnade om men det gjorde inte jag inte. Låg å vred å vände på mig ett tag sen somnade jag. men man ligger ju som på aga för att man vill vakna när grabben vaknar, det gjorde jag för han sov som en stock å jag sov så oroligt så när han väl vaknade så var jag redan vaken.

Nu så ska man se om man kan hitta nånting att stoppa i munnen så man blir mätt idag med då.
Sen ska jag ringa syster om inte hon e ute på msn när jag kommer tebax å höra vad de ska göra idag då.

Skriver mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0