Sängdags.

Nu så har det blitt dags för sängen ikväll med haha. Sent som vanligt men men.
Imorrn så ska jag väl försöka plocka lite här hemma å kanske dra snabeldraken en sväng innan syster med barn eventuellt kommer.
Hoppas verkligen att hennes busungar e snälla imorrn efter frukosten så hon får dra av golven, för hon for fram som jag vet inte vad idag å plockade å doonade på.
Sen så satte hon upp skitfina gardiner i tv-rummet med som jag glömt å skriva om. Jättefin lila färg var dom å rummet blev så mkt öppnare på nåt vis.
Så jag håller tummarna för at det ska gå bra för henne å dra av golven imorrn.
Så de kan komma bort å hälsa på oss å dricka kaffe å saft å allt vad vi nu ska vräka i os hahahaha.

Men nu ska jag dra mig igenom en kall dusch å se om mina svettningar tar slut annars bryter jag ihop inatt.

Good Night And Good Bye!

Kommentarer
Postat av: Elli

Ja visst va det rätt snygga gardiner! hehehe

2008-07-03 @ 00:06:37
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0