Sent igen då haha

Jaha då ska vi se vad som hänt sen sist.....
Har fortfarande samma värk i rygg och mage iaf. Får se hur natten blir. Snackade med syrran en sväng som skulle på stan med sina svägerskor och systers sambo tänkte kika förbi här en sväng innan han gick hem så pappa A gick ner å hjälpte honom med ena barnvagnen.
Sen så satt vi å surrade en stund å goade med Nova som var vaken tihi.
Vid 00:30 så gick dom hem å nu sitter jag å nattbloggar innan sängen då.

Får väl se om man får sova mkt inatt eller om sömnen blir störd av det onda..

Men det får ni veta mer om imorrn i så fall.
Imorrn ska vi även till vår kompis i Indal om inget spec har hänt på fronten då vilket jag inte tror själv. Har packat det mesta i väskorna idag. Bebisväskan är helt klar men det är min å sambons kvar å Lucas grejjer som han ska ha med sig då. 

Men jag skriver mer imorrn, eller det är ju sen idag haha..

Good Night Assholes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0