Tisdag

Idag har vi då varit till bm å kikat till bebben å den låg då så snällt i magen å hade det bara bra.
Alla värden å prover var bra. Fick stå på vågen med å jag har gått upp 5 kg totalt så det är ju inte så farligt ändå.. Hoppas att man får bort en hel del å lite till efter denna graviditet.
Man har ju syster att gå ut å gå med å peppa varann lixom. får satsa på det efter man kommit i ordning å så efter bebben.

Efter besöket hos bm så mötte vi upp syster på busshållplatsen å gick hem till oss å drack kaffe å åt en glass å lite fika. Gött var det tycker jag.

Sen så har man rensat undan lite skit här hemma å kört iväg till tippen.
Ska försöka rensa mer imorrn så man blir kvitt dyngan man inte ska ha kvar.
Sen ska jag tvätta imorrn å städa lite tänkte jag. Dammsuga ska jag göra med så man kanske får igång lite mer än bara förvärkarna. Vill ju verkligen att det ska ske nåt nu.. E lite less på att bara gå å vänta. Med Lucas då var han 2 veckor vid denna tiden på graviditeten eftersom han kom i v 38 å nu e jag i v 40.
Får se om man kan sammanstråla med syster imorrn igen om vädret tillåter.

Annars så har det inte hänt så mkt mer här hemma idag inte.
Ska snart hoppa i säng så man e pigg tills imorrn.

Signing Out For Now!

Kommentarer
Postat av: Elli

det va myche gott tyckte jag:D

2008-07-15 @ 23:37:15
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Elli

det va myche gott tyckte jag:D

2008-07-15 @ 23:37:38
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Elli

det va myche gott tyckte jag:D

2008-07-15 @ 23:37:54
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0