Tisdagkväll haha

Se där ja ännu en kväll har kommit till vår lilla stuga hehe(eller ska man säga lägenhet kanske)
Nu så har man ÄNTLIGEN tvättat upp alla handdukar å skit. Har bara en tvättkorg kvar med Lucas kläder och våra kläder men det får jag se om jag kan ta mig an imorrn eftersom det inte riktigt har torkat ännu allt på klädstrecket.

Annars så har det inte alls hänt nå mkt här ikväll inte.
Nattat Lucas, ställt in bebissängen, duschat å nu e man på G i säng.

Imorrn så ska jag som sagt till bm kl 13:30 å se hur allt står till. Sen så piper jag å Lucas iväg till syster å barnen å hälsar på tänkte jag. Så sen efter det så vet jag inte riktigt vad man ska göra. Skulle eventuellt få besök av en kompis som nästan nyss fått bebbe.

Men nu ska jag krypa ner i bingen.

Skriver mer imorrn!!

Natti Natti Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0