Torsdag del 4

Då så är man strax på väg i sängen igen då.
Kvällen har verkligen inte bjudit på något mer än lite yatzy å kaffe å kvällsfika.

Efter Lucas bad å satt han å byggde lite lego å doonade på. Sen frågade jag om han var trött å då sa han jaaa. Så då gick vi å gjorde välling å han slocknade som ett litet ljus min prins.
Jag har plockat lite mer här men inte alls mkt. Har skrivit igen vad jag ska göra imorrn eftersom inte allt blev gjort.  Så det ska man ta itu med imorrn då. Sen så vet jag inte om man ska försöka sammanstråla med syster en sväng imorrn.

Vi ska även upp till Indal imorrn å hälsa på.  Då ska Ante få köra i alla gupp som finns längs vägen haha.
Det är dags å försöka få igång nåt tecken på att nåt tänker hända nu.

Men nu ska jag snacka lite till med syster så ska jag krypa ner sen.

Good Night And Good Bye Suckers hahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0