08-06-08

Jaha då har hela helgen gått å man har inte bloggat ett skit. Men det blir ju så när man har barn och det är fint väder ute plus att man har mycket annat å göra.
Men nu ska vi se vad som har hänt då..

Fredag: Då var vi in till stan och gick runt å kikade på nationaldagsfirandet med min syster å hennes familj. Sen åkte vi hem å grillade med dom. Har för mig att vi grillade hos dom men minns inte riktigt haha.

Lördag: Då var vi på bilträff i Selånger med syster och hennes kille, vi hade barnvakt både jag å pappa A och syster min å hennes karl. Så dit åkte vi jänkare å det var fett najjz det!!! Sen efter det så åkte vi hem till oss och bestämde oss för att grilla igen höhö. Så grabbarna fick åka iväg på affären å inhandla det som behövdes till det. Medan vi sitter å väntar på att de ska komma tillbaka så ringer min telefon och det är en kompis till mig som e här nere med sin familj och ett par kompisar till som vi känner. Så då kikade de förbi med sina barn så det blev verkligen full fart här hos oss innan vi skulle åka in på cruisingen på kvällen med barnen. Men det var riktigt roligt att de kom å hälsade på!! Vi tog bussen in till stan som gick runt 20-tiden å gick mot cruisingområdet. Lucas såg så nöjd ut å han bara njöt hela tiden av alla bilar å allt som hände runt omkring. Vi gick runt å kikade å stannade å pratade en del å så gick vi vidare å stannade igen osv. Sen gick vi å köpte hamburgare till de som ville ha å vi tog 00:15 bussen hem så det blev ruskigt sent. Lucas lämnade in vid 00-tiden å Emil somnade när han kom på bussen. 2 slagna raggare!!

Idag: Så har det inte alls hänt så mkt. Syster med fam var förbi å hämtade grejerna de lämnade här igår å satt å snacka en sväng å sen åkte de hem. Före det så hade vi samlat ihop all pant vi hade i hela lgh å åkt å pantat den så nu  e man kvitt den ett tag. Efter syster med fam varit å hälsat på så gick vi ner till Ekebovägen å hälsade på ett par vänner vi känner där å drack en kopp kaffe, sen gick vi hem å gjorde mat. Efter maten så städade pappa A lgh å jag gick omkring å plockade mest eftersom jag har lite svårt å dammsuga å sånt nu i mitt tillstånd pga foglossning bla.

Å nu sa ska man krypa till sängs eftersom det blev ett nytt datum medan jag satt å bloggade.

Good Night And Good Bye

Kommentarer
Postat av: Elli

För alla vill ju åka i våran gammla jäänker för då blir det håll i gång.. -alla tillsammans- "håll i gång"

hahahaha.. kommentar terror!

2008-06-11 @ 00:07:21
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0