08-06-16

Idag så är Lucas 2 år å 4 månader..Herregud vad tiden går fort. Han som var min lille bebis för bara ett tag sen tyckte jag. Nu e han min stora pojke.
Idag så har vi njutit av vädret som äntligen bjöd på sol!!! Helt underbart!! Syrran med fam kom på besök mitt på dagen med. Riktigt trevligt. . Å Busarna med stort B höll igång som vanligt.
Sen har jag suttit å surrat med grannen ett tag idag å så.

A försökte även sätta upp staketet idan men det sket sig. Det är höjdskillnad i marken så han skulle få hjälp av en granne imorrn så det ser hyfsat ut iaf.
Så då håller man tummarna att det kommer upp imorrn istället då.. Känns som att man bara säger imorrn hela tiden å det kommer inte upp. Snyft!!

 Då var det dagisdag imorgon igen då för Lucisen min. Får se hur mina fogar e som om de orkar med en prommis dit. Jag går väl upp te syrran som vanligt medan han e där. Ni förstår att I need my power-nap hahahaha.

Men nu ska jag göra lite mer nytta här. Har ju tvättat slut på tvätten så jag ska bara tömma tumlaren när den e klar.
Sen e d sängen här.

Kanske skriver mer ikväll. får se,

Bye Bye For Now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0