Denna dag då.

Jajjemen, då ska vi se vad som hänt denna dag då.
Var å lämnade Lucas på dagis en snabbis från 8:45 till 12:45 å sen iväg till läkaren.
Där blev jag fortsatt sjukskriven så det är ju skönt det, ska ringa jobbet imorrn så de får veta om det.
Medan jag hade Lucas på dagis så gick jag upp till syster med fam å fikade å drack kaffe å somnade på soffan haha.
Det lyckas jag alltid med!! Ska dit imorrn med när jag lämnat han på dagis å planera hur vi ska göra med resan till stan på torsdag,

Sen här hemma å har vi ätit stekt potatis å korv å ägg. Jag har tvättat å pappa A har städat.
Sen har A åkt å bowlat en sväng å sen kom han hem å vi har bara varit typ.

Nu e d sängen som gäller för jag e trött å har ont.

Skriver mer imorrn eller så.
Signing Out For Today

Kommentarer
Postat av: Elli

Faan vilken snygg design du har.. :D

2008-06-11 @ 00:06:17
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0