En ny dag

Idag så började dagen på ett inte så kul sätt. Vaknade av att jag hade fruktansvärt ont i mina höfter å bäcken så det blev till att ringa dagis å säga att vi kommer inget idag.
Efter det så klev jag å Lucas upp och åt lite frulle å sölade på här hemma lite. Kokade kaffe å tog en kopp så man skulle vakna till liv igen haha
Sen så pratade jag med syster å då var de låsta hemma för rörmokaren skulle komma å titta på deras toastol som läcker vatten över hela badrummet.  Då sa hon att hennes karl kunde hämta mig å Lucas så vi kunde komma dit bort å hälsa på så vilddjuren fick leka med varann.
Sagt å gjort så blev det, så snällt att R hämtade mig så jag slapp gå.
Efter jobbet så kom A å hämtade oss så åkte vi på affären å köpte currysås så åkte vi hem å gjorde chicken nuggets å ris med currysåsen så klart. Det gick att äta men inget i min smak direkt.

Sen så skulle vi sätta oss i soffan å kika på tv men då kom grannarna förbi å de började med staketet i stället å nu är det klart!!!!!!!
Så skönt att det är uppe så man kan öppna dörren till bakis å låta Lucas springa å leka där som han vill. Nu slipper man ju vara orolig att han ska rymma upp på vägen eller bli påkörd av nån idiot som kör igenom området som om det vore nån rallybana.

Å Nu så har Lucas däckat i sängen å det var ju i normal tid idag så man får hoppas att han sover hela natten inne hos sig nu för han har kommit 2 nätter å ska krypa ner hos oss å då sover jag bara ännu sämre. Fast idag så har han inte sovit något så vi får se om det är när han sover som han vaknar på nätterna.

Nu så ska jag ta å slappa lite framför tv:v eller förresten det ska jag inte alls det, väntar på att grannen ska komma in så ska jag bleka hennes hår kom jag på haha..

Kanske skriver mer innan jag går å lägger mig om jag inte är helt slut efter dagen.

Signing Out For Now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0