Klart

Så där ja då har Janne varit här å fixat eluttaget.
Nu ska vi bara se om vi får nån hjälp idag eller om det blir nån sån där värdelös bortförklaring som det var i fredags. Har man sagt att man ska hjälpa en kompis så gör man väl det å inte avbokar för att man ska ut å dricka sprit eller???
Tycker det är riktigt tråkig stil jag.

Men nu så sitter man här å håller tummarna för att det ska gå bättre idag med hjälp, så vi får som sagt se.
Sitter även å väntar på att syster min ska logga in på msn men det verkar inte hända på ett tag till iaf. Så här sitter man i sin ensamhet å slöar på å dricker kaffe då.

Ska väl se vad som händer idag då. Ska kanske åka på City Gross å handla lite frukt å grejjer, är så sugen på sånt nu jag. Bara gå runt å kika å plocka det man vill ha. Få se om man åker själv eller om nån hänger på.

Ska ringa syrran nu jag.
Skriver mer senare

Kommentarer
Postat av: Victoria

God morgon!

2008-06-30 @ 10:15:29
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0