Lördag 08-06-28

Då var det lördagmorgon då.... Herregud jag vaknade före alla!!! Till och med före Lucas hihi. Men nu ligger han i min säng å slöar sig lite.. Snart dags för frulle för oss tänkte jag så vi hinner få i oss något att käka innan vi ska åka.. Kom ju på att A måste på Bolaget om han ska ha nå å dricka med haha, men alla öppnar ju vid 10 så det borde funka på vägen upp.
Sen måste vi ändå stanna till å handla lite på vägen.

Men nu ska jag fortsätta packa så man inte glömmer något på vägen, det är ju inte så att man vill åka hem å hämta om man glömt nåt.
Sen e d frulledags för mig å Lucas å sen ska vi väcka pappa a så han får duscha å sånt innan.

Får se om man har tillgång till Internet ikväll eller så skriver jag imorrn när vi kommer hem..

Tata For Now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0