Oj oj

Fattar inte att det blir så sent jämt för mig nu för tiden innan man kommer mot sängen.

Idag har jag lämnat Lucas på dagis och sen har jag varit till syster med fam som vanligt hihi. Fikade, drack kaffe och tog mig så klart en power-nap haha. Sen har jag tvättat å lagat mat å grejjat på här hemma .
Har varit en bra dag trots det sketna vädret, hoppas på bättre imorrn.

Sen så ska jag till bm imorrn å syster ska på efterkontroll efter mig direkt så då skulle jag få åka med dom till stan å hem igen. Sen ska jag höra med dom om de har lust att skjutsa mig till dagis och hämta Lucas tidigare så jag slipper gå hem med honom. Måste ju nästan låta honom gå till dagis imorrn utan vagn men det vet jag att han klarar. Han tycker det är så roligt att gå så.

Men nu ska jag ta sista tvätten å sen lägga mig.

Good Night And Good Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0