Onsdag

Idag så var man ju mer än lovligt död när man vaknade av A´s väckare som ringer kl 5:15. Men som tur var så somnade jag om en stund efter det. Glömde ställa min väckare så jag höll på å försova mig men det gick bra.
Lucas vaknade kl 7:30 å då gjorde vi oss klara å började traska mot dagis utan vagn idag eftersom jag skulle till bm. Vi gick hemifrån kl 8:15 å var på dagis kl 8:35  så det gick relativt bra idag.. Det var jag som tog tid på mig å inte Lucas haha.
Efter jag lämnat honom så bar det av mot bussen å in till stan till bm som sagt. Där var allt bara bra med bebisen. Fixerad å klar nu å mina värden är fortfarande på topp så jag e hur nöjd som helst, har bara gått upp 3 kg med så det är man mäkta stolt över -ler-..
Sen så gick jag ner till busstationen och tog bussen hem till syster å hennes fam å hälsade på hela högen där. Efter det så traskade jag ner mot dagis å hämtade min lillprins å vi gick hemöver.
Väl hemma så gjorde vi kaffe och fick besök av både Bina och Monica så vi satt ute på frammis och drack kaffe å åt lite kakor hehe. Lucas fick sig även en glass om jag lovat på vägen hem för att han skulle gå hela vägen haha.

Sen kom pappa A hem å vi satt å surrade ett tag. Sen ringde syster å de kikade förbi en sväng i ett ärende å sen drog jag å Lucas å pappa A iväg på affären å handlade lite till middagen å så.

Efter det så åt vi å sen så slappade vi bara på bakis, så skönt med staket så Lucas kan röra sig som han vill här på gården.Vid 19:30 så kröp Lucas till sängs å sen somnade han på en ggr å efter det har han inte vaknat ännu iaf peppar peppar.....

När Lucas hade somnat så satt jag mig vid datorn å kikade runt på tradera å där fick jag tag på lite smått å gott. 2 st saker till en som inte vet om det ännu heller hehe får se om personen i fråga blir glad.

Nu så är man själv på g mot sängen så man lever imorrn. 
 
Skriver nog mer imorrn eller så,.,.

NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0