Se där ja!!

Inte blev d nå diska i nån diskmaskin idag inte*snyft*
A fick inte tag på nå klammer så han ska fixa imorrn istället för annars blir jag riktigt gravidill kan jag lova haha å det är inte att leka med inte.

Sen ikväll så var jag å Lucas bort till syster å hennes fam å hälsade på en snabbis. Vi SKA dit imorrn med har vi bestämt så det så!!
Efter vi varit där så åkte jag å A å L till Nacksta å hälsade på ett par bekanta å sen åkte vi hem å Lucas somnade som ett ljus.
Så snart är det duschen för mig här hemma å sen sängen så man orkar med morgondagen som komma skall haha. För den lär ju bli full med bus å lek å kaffe å sånt.

Men det får ni veta mer om imorrn

Signing Out For Now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0