Tisdag

Jaha då ska vi se vad som hänt idag då.
Just det ja, skrev ju inget mer igår haha. Vi var å köpte en pool till rackaren igår och en solhatt. Så nu e d riktig sommar för honom.

Idag var det ju dagisdag då. Men se det blidde inget dagis för honom för han hade en konstig natt stackaren. Så han sov till typ 9 å sen så var det full fart här hemma istället.
Lucas fick tag i pappa A´s vaxflaska som man har till bilen å hällde ut den i soffan å jag med mina gravidhormoner började böla å pratade i telen med syster å sen med A å förklarade hur läget låg till som.

Sen så kom syster med fam förbi och vi blåste upp poolen och grabbarna grus fick bada å det var ju tokroligt det.
Efter det så drog vi hem till syrran och käkade grillat å det var ju bara såååååååå gott!!!!
När vi hade käkat så gick vi till en komis till oss alla å fixa cigg å sen så hittade Emilen på ett litet hyss genom att krascha en lampa för en granne där på gatan. Tur i oturen så var det en av mina arbetskamrater å hon sa att det gjorde inget så det var ingen betalning som kom på tal eller nåt å  det var ju skönt det.

När vi kom hem å skulle Lucas ha lollo på en gång å sen var det natten där så imorrn ska jag å A skjutsa han till dagis å sen så ska vi åka å köpa sandaler till Lucas å kl 10 ska vi till bm å sen kanske vi åker till syster med fam å tar en kaffe medan Lucas går klart på dagis, men det visar sig imorrn det.

Nu ska jag krypa ner i sängen snart å sova.

Good Night And Good Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0