Underbar dag!!

Ja då har det varit en dag till som gått då. Herregud, dagarna bara springer ifrån en!!
Idag så har vi bara njutit av solen och badat i poolen, eller Lucas å Emil har badat i poolen och jag har badat mina fötter där. Det hjälper faktiskt med bara det lilla, svalkar jätteskönt!!
Bränt mig på armar å ben har jag lyckats med oxå haha.

Sen så har jag faktiskt tvättat slut på 2 tvättkorgar tvätt och dammsugit lite i tv-rummet sen blev det för varmt. Så man får ta resten imorrn å så.

Imorrn ska vi även till stan på nationaldagsfirande med syster och henne familj. Annars vet jag inte mkt vad som händer.
Ska hänga sista maskinen tvätt nu och sen gå å sova.

Good Night And Good Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0