08-05-30 del 2

Så där ja, nu har man varit å grattat svärgubben å gett present å blommor å han blev riktigt glad.
Sen har vi varit till ett par vänner och hälsat på å druckit kaffe.
Nu har Lucas fått bada å ligger just nu å äter väling och förhoppningsvis somnar han.

Idag har vi då som sagt varit i lekparken å det var en stor hit hos Lucas, det var ju ett tag sen vi var där eftersom det varit så mkt på slutet. Men vi måste göra en del trippar dit igen innan de stänger den för gott. Vet inte om de skulle rusta upp den eller göra något annat där.
Lucas å Emil hade så roligt så. De leker ju som bröder nästan, fajtas om samma saker å kastar sand på varann å sen är de så goa med varann samtidigt tihi.

Nu ska jag snart hoppa i ett välförtjänt bad jag med å göra ansiktsmask å bara ligga å njuta. Sen lär ju pappa A få bogsera upp mig ur badet för man e ju inte riktigt lika smidig längre haha.

Skriver mer senare.

Kommentarer
Postat av: Elli

Va en stor hit hon lucas??? Que? hahahaha..
Fatta att jag är röd som ett körsbär på ryggen! hahaha

2008-05-30 @ 23:05:58
URL: http://bellan85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0