08-05-31 del 1

Ja då blev det ju nytt datum då eftersom klockan är så sent haha.

Jaha ikväll så har man då lyckats satt sig i ett bad å herregud vad osmidig man e!!! Pappa A fick komma å "bogsera" mig upp ur badet hahahaha. Men skönt var det så det var värt det,

Sen så har vi spelat kort med grannen å pratat å inte gjort så mkt alls.

Imorrn vet jag inte vad som händer mer än att A ska jobba några timmar å vi måste försöka hitta en fläkt till Lucas rum för det blir som en bastu där nu på sommaren. Tur att det inte är så dyrt att köpa en sån där liten bordsfläkt som man kan ställa på hyllan i hans rum. För då kommer han inte åt den plus att det blir bra cirkulation på luften där.

Men nu ska jag gå å lägga mig å inte sitta här å nattuggla mer.

Skriver nog mer imorrn.

Good Night And Good Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0