Dagen idag.

Ja idag så har det varit en riktigt lugn dag.
Lucas har ju haft feber hela dagen så han har inte alls gjort många knop här hemma.
Syster å barnen kom hit en sväng idag å hälsade på. Å Emil var det iaf full fart på hihi.
Fick även ett samtal från Ultra på sjukhuset som undrade vart jag varit idag. men jag hade ju inte fått nån kallelse till dom å jag visste ju inte ens om att jag skulle dit. Så nästa torsdag ska jag dit på tillväxtultra å läkarbesök.

Sen kom min mamma å hennes karl å hälsade på å det var ju riktigt trevligt. Det var ju ett tag sen man träffade dom med.

Sen så somnade jag å Lucas en sväng ikväll men det var behövligt för oss båda. Å nu så sover han igen helt utslagen stackaren. Feberna har varit nere i 39,5 som lägst å det trots alvedon. Så imorrn blir han ju hemma med.
Så vid 9-tiden imorrn så kommer farmor å farfar till han å ska sitta barnvakt medan jag ska till bm kl10. Så farfar skulle skjutsa mig dit å det var ju snällt det.

Men nu är det natti här för jag är helt slut med.

Bye Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0