Fredag..

Då var det fredag igen. Känns lite konstigt att det är helg eftersom det var valborg mitt i veckan. Det blir som dubbla helger på något vis. Men skönt samtidigt.
Idag har jag tvättat 3 maskiner tvätt å renbäddat alla sängar å doonat på lite så där.
Annars så har det varit en bra dag.

Var bort till syster min efter frukosten å drack kaffe å surrade på där. Lika trevligt som vanligt.
Sen så kom A å hämtade mig å Lucas å vi åkte på affären å handlade hem så man skulle ha grejjer hemma så man klarar sig ett tag.  sen så skulle syster med fam på affären så då skickasde jag över en peng så de kunde köpa blöjor som finns på City Gross som vi inte var på idag men de skulle dit så det var två flugor i en smäll haha.

Annars så har det inte hänt så mkt alls i övrigt.
Lucas tog sig ett kvällsbad å sen somnade han så gott i sin renbäddade säng å jag ska nog ta mig ett bad jag med. Då kan man njuta riktigt av att det är renbäddat.

Kanske skriver mer sen eller en annan dag.
Signing out for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0