Ja Jävlar

Nu så sitter jag här en snabbis. Har gjort den vanliga rutinen idag när Lucas var på dagis å så.
Sen när vi kom hem så gjorde vi mat å Lucas tog sig en liten tupplur på sin säng å efter det så rensade jag ur leksaker Lucas inte använder å lade ut i förrådet. Sen så dammsög å skurade jag hans golv så nu e d så rent å fint där inne.
Nu så har jag precis startat en tvättis å väntar på den å sitter just nu å tar igen mig eftersom jag får sammandragningar av att dammsuga.
Ante han kom bara hem å käka sen for han å jobbade på Återvinningen i Svartvik så han e väl hemma vid 20:30-21 tiden där skulle jag tro.

Men nu ska jag återgå till å göra nån nytta, kanske vika lite tvätt å lägga in i skåpen.

Signing Out For Now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0