Ny vecka

Jaha slut på en helg till då.
Tycker de går så himla fort nu för tiden. I helgen så var vi till Indal på lördagen och åt grillat, jättegott!!
I Söndags var vi bjuden till syster med famil på helgkyckling. Å den var inte att leka med för fy vad den var god!!!
Så i helgen har man haft det bra å sluppit laga mat nån av dagarna.

Idag så har det inte hänt så mkt alls. Lucas var ledig från dagis å vi gick bort till syster å hälsade på å busade å käkade kladdkaka å en asgod ost å skinkpaj som hon gjorde.
Sen kom pappa A å hämtade oss å vi for en snabbis på affären å sen hem å gjorde middag å stökade på med lite allt möjligt. Sen så hoppade Lucas i badet och nu är han klar för sängen så man ska väl natta honom snart är det tänkt.
Ikväll så ska jag försöka krypa ner i ett bad jag med men det lär ju bli svårt att komma upp igen tack vare mina onda fogar som inte är av denna värld längre. Ska prata med läkare på vc imorrn å hoppas på en fortsatt sjukskrivning. pallar faktiskt inte med mitt jobb när jag har så här ont, det sinkar mig i jobbet plus att det är en ohållbar situation ju. Eftersom man jobbar i hemtjänsten så måste man ju kunna röra sig som vanligt å det kan ju inte jag längre.

Imorrn ska Lucas på dagis mellan 10-14 å sen ska jag gå till en kompis å se om man kan ge en hjälpande hand där med lite grejjer som behövdes göra. Får väl se vad man är kapabel till.
Medan Lucas e på dagis så går jag till syster för att slippa gå flera ggr fram å tebax i onödan.

Men nu ska jag återgå till familjen, skriver nog mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0