Onsdag.

Jaha då har man gjort lite nytta idag med då.
Var till bm kl 10 å kollade upp bebben som mådde bra men jag har nu en 2+ i protein å det var ju inte så bra men däremot så har mitt blodtryck gått ner så det var ju bra iaf.
Har även varit till Försäkringiskassan med mina sjukskrivningspapper så det är fixat med.

Sen så har Lucas varit rätt pigg idag men får vara hemma från dagis resten av veckan å vila upp sig.
Han sov ju från kl 11:30-14:00 så han e ju medtagen efter febern.
Vi har även fått våra ljus från Partylite ikväll å det var sommardofter å dom luktar ju sååååååå gott å fräscht!!
Nu sitter man bara å väntar på det sista paketet med ljus.
Så får man se när man beställer mera ljus då. Har ju funderingar på å ha ett i slutet på Juli början på Augusti men får se hur det går med bebben å sånt. men eftersom det blir rea däromkring så e man ju sugen.
Annars så vet jag inte riktigt vad som händer mer ikväll. Ska få Lucas att försöka somna nu iaf.

Skriver mer senare, Bye Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0