Söndag å slut på helgen

En helg till som e till ända. Denna helgen har varit rätt bra. Grillat idag å slappat igår haha.

Igår var vi till syster med fam å hälsade på en sväng. Syrran hade feber igår men när vi var där idag å lämnade nå grejjer så verkade hon piggare å hon sa själv att hon mådde bättre.


Idag har jag även varit på ett ljusparty å handlat lite ljus som kommer att komma till användning bland annat inne på Lucas rum tack vare alla odörblöjor hihi. De där ljusen är väldigt bra till sånt tycker jag.

I morgon så kommer jag bara vara hemma för Lucas e ledig från dagis så då ska vi tvätta å städa är det tänkt för det behövs verkligen här hemma.
Ska tvätta upp alla mina å pappa a´s kläder och även Lucas kläder som har blivit smutsiga. Så det lär ju bli ialla fall 4 maskiner imorrn. Å så ska vi dammsuga å skura golv. Å detta är nåt som jag MÅSTE göra imorrn.

Sen så skulle även syster med barn komma förbi så man kanske kan få lite hjälp med passning av Lucas när man ska dammsuga eftersom han inte är en sån stor vän med den tack vare ljudet.

Men nu så ska jag se om man får en övertrött Lucas att somna så kanske jag skriver mer senare.

Bye Bye For Now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0