Torsdag å sjukhus

Jaha då är det torsdag redan och veckan har bara sprungit iväg tycker jag.
Sitter just nu å gör inte mkt alls. Ska ta upp busen ur badet nu å sen ska jag renbädda hans säng innan han får gå å sova.
Idag så var jag på sjukhuset för ett tillväxtultraljud och kika på hur bebis mår. Den mår kanonbra å växer som den ska å allt såg helt normalt ut. så det var bara bra besked och jag känner mig lugnare.

Annars så har syster med barn varit här idag/eftermiddag å käkat här å lekt å bara varit allmänt slöa i solen. Pappa R var ju på "firmafest" ikväll så då kom dom förbi å hälsade på en sväng.
Sen så har jag tvättat en tvättis å sen blev det inge mer för jag orkade inte å nu sitter jag bara i koma typ. Trött som jag vet inte vad.

Imorrn så vet jag inte vad som händer alls. Det är ju jag å Lucas som e hemma på dagen å vi ska nog komma på nåt kul å göra. Kanske åka på affären eller nåt.
Men nu så ska jag snacka lite med syrran på msn innan det är sängläge för mig.

Good Night And Good Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0