185

Ja se där nu är det mitt 185:e inlägg hehe.
Går framåt sakta men säkert. Snart är jag inne på 200!
Igår var det dagisdag som vanligt å sen hem till syster under tiden. Dit kom även Bina å surrande å drack kaffe å bjöd på lussekatter.
Sen var det hämta barnen å hem som gällde. Sen drog vi på affären en snabbis å köpte lite mat så man hade nån middag å göra. Det var A som bestämde maten å det blev kött kryddpotatis å sås. Det är alltid lika gott. Skulle lätt kunna äta det flera ggr i veckan haha men då skulle man ju bara bli ännu fetare än vad man redan e!!
Nee men allvarligt det är tokgott med sån mat.
Sen så hände det inte mkt mer under kvällen. Barnen somnade vid 19:30 så efter det var det lugnt. Jag spelade lite Spyro innan sängen ropade å sen så var det natten.

Idag var det dagisdag igen och samma rutiner igen hehe. Mötte upp syrran och lämnade grabbarna å sen hem till syster å myste. Kikade på gårdagens Insider där å fy fan jag håller med syster!! dom e ju helt sjuka den där familjen i Vojakkala. Ska även hålla koll efter domen som faller den 12/12.
Sen hämtade vi grabbarna å stannade på fika på dagis, det var drop-in med adventsfika. Efter det var det hem som gällde å sen iväg på K-rauta å köpa lister å så. Vi ska fixa det absolut sista på golven nu för imorrn kommer de å besiktar golven å ser om vi får till sovrummet med. Håll tummarna för det!! För golvet i sovrummet ser just nu förjävligt ut. Det har släppt å det är märken i golven sen innan vi flyttade hit.
Så vi får väl se vad snåla Nordeken säger imorrn.

Nu ska jag ut å röka. Kanske skriver mer sen.

Bye Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0