Dagen.

Vad har då hänt idag då?
Hmm som vanligt så lämnade vi grabbarna på dagis och sen gick vi till Maxi för syrran skulle köpa cigg. Skönt med en prommis var det. En liten men dock en prommis.
Sen gick vi hem till syster å drack lite kaffe å kikade på tv å sen började syster plocka å då hjälpte jag till lite bara för att det är inge kul å sitta å se på när nån annan städar å man bara sitter. Haha så jag var snäll å hjälpte till liiiiite.
Sen hämtade vi grabbarna Grus och gick hemåt. Väl hemma så tog vi oss lite fika å slappade.

Idag har jag även sålt ett objekt på Tradera. Väntar på mail från köparen om att hon satt in pengar så ska jag slänga iväg paketet så fort som möjligt.
Annars så har jag kört en tvättis idag men det blev inga fler för jag orkade inte haha.

Vi har även varit å lämnat tillbaka dvd:n vi hade i sovrummet eftersom den bara jävlades så vi fick 3400 i presentkort. Tyvärr kunde vi inte få det i kontanter jävla skit!!
Men men vi köpte ett xbox360 å fick 2 spel på köpet åsså en till handkontroll och sen ett spel till. Så nu sitter Ante å håller på å doonar med det å jag sitter här å slappar hehe. Tänkte jag ska prova spela kung-fu panda imorrn eller en annan dag.
Båda barnen ligger å sover nu med så man njuter av tystnaden och planerar morgondagen. Tänkte städa lite å tvätta lite till. Det behövs ju lixom.

Annars har jag inget mer å skriva just nu så därför blir det inget mer.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Jaa tack för hjälpen sister dear!

2008-11-06 @ 20:52:10
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0