Datorkrasch

Har inte bloggat på nån dag för min dator kraschade haha.
Men nu har jag formaterat om den å doonat på så nu funkar den kanon igen. Enda tråkiga är att jag har ingen musik eller bilder kvar men men hellre det är en kolsvart dataskärm haha.
Idag har vi som vanligt varit hos syster medan Lucaså Emil var på dagis. Slappade å drack kaffe å surrande.
Sen gick vi hem efter att ha hämtat pojkarna å gjorde middag men den sket sig så vi fick åka på affären och handla lite grejjs så jag kunde göra den klart, det blev pasta å baconsås idag. Mums var det.
Sen ikväll så har jag lagt ut lite kläder på tradera så vi får väl se hur det går då,. Håller tummarna att det ska gå å sälja nåt iaf.

Annars har det inte hänt så mkt alls för övrigt. Kikade på Grey´s och sitter nu här då. Ska väl snart dra sig mot snarklådan så man orkar med dagen imorrn med.

Skriver mer en annan dag.

Bye Bye


En blid på mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Naaw! Så gullig dom är!

2008-11-05 @ 22:15:30
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0